FST-R Fuel Surge Tank with Integrated FPR for Single Ti Automotive E5LM Radium Engineering
Skladem
FST-R Fuel Surge Tank with Integrated FPR for Single Ti Automotive E5LM Radium Engineering
Palivová rázová nádrž (FST) je navržena tak, aby zabránila nedostatku paliva v motoru u vozidel s nedostatečným tlumením palivové nádrže. Palivové čerpadlo FST napájí rozdělovač paliva. Objem paliva uvnitř vyrovnávací nádrže funguje jako vyrovnávací paměť, aby čerpadlo FST bylo vždy zásobováno palivem. Tento objem je udržován čerpadlem (zdvih) hlavní palivové nádrže a také palivem vracejícím se z regulátoru tlaku paliva.
V případě FST-R je regulátor zabudován do vyrovnávací nádrže a interně recirkuluje palivo. Přebytečné palivo ve vyrovnávací nádrži se vrací zpět do hlavní palivové nádrže vozidla.
Instalace vyrovnávací nádrže je také snadný způsob, jak upgradovat palivové čerpadlo vozidla bez otevírání nebo úpravy OEM palivové nádrže.
VLASTNOSTI RADIUM FST-R
-Plně CNC hliníková konstrukce s utěsněnými O-kroužky
- Eloxovaný pro kompatibilitu se všemi typy paliv
-Integrovaný nastavitelný regulátor tlaku paliva s referencí vakua 1:1
- Vyměnitelné velikosti otvorů regulátoru, aby odpovídaly výkonu různých čerpadel
-Poniklovaný elektrický konektor s 24" létajícími vývody
-Smontované s nerezovým hardwarem
-Tři 6AN zástrčky
RADIUM FST-R
FST-R (Fuel Surge Tank – Regulated) je zcela nový design, který obsahuje jediné vnitřní palivové čerpadlo a má integrovaný regulátor tlaku paliva obrobený v horním uzávěru. Regulátor vysokého průtoku je nastavitelný a má vyměnitelné velikosti otvorů. Tato revoluční myšlenka eliminuje potřebu externího regulátoru tlaku paliva spolu s dodatečnými armaturami a hadicemi. To zjednodušuje instalaci, snižuje celkové náklady, snižuje hmotnost a eliminuje potenciální netěsnosti v palivovém systému. Kromě toho tento systém umožňuje nižší teploty paliva, protože palivo se nevrací z horkého motorového prostoru. Stejně jako všechny rázové palivové nádrže Radium lze tento univerzální produkt použít na jakoukoli aplikaci se vstřikováním paliva a je kompatibilní se všemi typy paliv. Další podrobnosti o konstrukci FST-R naleznete zde.
FST-R lze nakonfigurovat se všemi 39mm palivovými čerpadly od mnoha předních výrobců. Poznámky: FST-R není k dispozici v konfiguracích se dvěma čerpadly. Pokud je čerpadlo zakoupeno jako součást FST-R, vyrovnávací nádrž bude dodána kompletně smontovaná a bude tlakově testována na těsnost a připravena k instalaci. Pokud je čerpadlo zakoupeno jinde, bude vyžadována určitá montáž.
Další informace o instalaci FST-R naleznete v záložce VÍCE PODROBNOSTÍ na této stránce (výše).
Boční port je výstup regulovaného tlaku a je připojen přímo k palivové liště (rozvodům). Není potřeba žádný další regulátor tlaku paliva. Nastavení tlaku se provádí pomocí seřizovacího šroubu umístěného na horním krytu jednotky regulátoru. Podtlakové vedení se připojí k vsuvce na FST-R, aby se dosáhlo vakuové reference 1:1. Poznámky: Systémy zpětného paliva běžně používají konstantní tlak paliva. V tomto případě není vakuová referenční hadice nutná.
FST-R není vyšší než standardní rázová palivová nádrž s nainstalovanými hadicemi.
Součástí jsou dva vyměnitelné otvory s vypočítanými průměry průtoku, aby odpovídaly průtoku palivového čerpadla regulátoru. Navíc tato přidaná přesnost odolá kmitání membrány a optimalizuje stabilitu tlaku.
U 20-0368-00 Ti Automotive E5LM FST-R je zahrnut zpětný ventil 20-0598, který zabraňuje zpětnému toku. toku.
Více informací
Výrobce | Radium Engineering |
---|