Převodový olej Red Line 75W90 NS GL-5 0.94l RD-58309
Skladem
Převodový olej Red Line 75W90 NS GL-5 0.94l RD-58309
75W90NS GL-5 Gear Oil je plně syntetický převodový olej nejvyšší kvality, určený pro manuální převodovky a transaxle, kde jsou vyžadovány oleje třídy GL-5.
Speciální složení bylo vyvinuto tak, aby zpomalo synchronizátory, čímž usnadňuje hladké řazení při všech teplotách.
Olej je oblíbený v převodovkách Ferrari, Porsche a Subaru, stejně jako v klasických aplikacích Ford Top Loader, Muncie, Borg-Warner T-10 a Super T-10.
Obsahuje EP přísady jako standardní 75W90 GL-5, avšak bez třecích modifikátorů, což zajišťuje ideální tření pro funkci synchronizátorů.
Zlepšená ochrana proti korozi mědi prodlužuje životnost převodovky. Olej je kompatibilní s LSD diferenciály a může být kombinován s Red Line Limited Slip Friction Modifier pro doladění chování zámku.
Hlavní vlastnosti
-
Určený pro manuální převodovky a transaxle
-
Umožňuje plynulé řazení v širokém teplotním rozsahu
-
Bez třecích modifikátorů – vhodný pro synchronizované převodovky
-
Zvýšená ochrana synchronů a mědi
-
Kompatibilní s LSD diferenciály
-
Stabilní viskozita a vysoká odolnost proti střihu
-
Splňuje normy API GL-5+, GL-6, MT-1, MIL-L-2105E, SAE J2360
-
Nekorozivní – bezpečný pro všechny materiály synchronizátorů
Další informace
Plně syntetická polyolesterová báze poskytuje vynikající stabilitu, mazivost a odolnost vůči oxidaci.
Absence třecích modifikátorů umožňuje správnou funkci synchronizátorů, zatímco EP přísady zajišťují ochranu hypoidních převodů.
Ideální také pro závodní LSD aplikace s požadavkem na maximální zámek.
Technické údaje
-
API třída: GL-5+
-
SAE viskozitní třída: 75W90
-
Kinematická viskozita @100°C: 15.6 cSt
-
Kinematická viskozita @40°C: 94.5 cSt
-
Viskozitní index: 176
-
Bod tuhnutí: -45°C
-
Brookfield viskozita @ -40°C: 400 poise
Použití
-
Ferrari, Porsche, Subaru (transaxle)
-
Ford Top Loader, Muncie, Borg-Warner T-10, Super T-10
-
Závodní a klasické převodovky
Více informací
| EAN | 083522583091 |
|---|---|
| Výrobce | Red Line |




Red Line