ARP Svorníky hlavy Citroen 1.6L 16v TU5J4, TU5JP4 Extreme Duty L19
Na vyžádání
ARP Svorníky hlavy Citroen 1.6L 16v TU5J4, TU5JP4 Extreme Duty L19
Citroen 206 TU5JP4, Peugeot 106 TU5J4 1.6L 16v Sada hlavových čepů ARP L19. Tato sada byla navržena pro závodníky dragsterů nebo pouliční závodníky s motory s vysokým tlakem, kteří potřebují větší upínací sílu a pevnost v tahu, než jakou může nabídnout sada čepů ARP2000. Pokud hledáte nejlepší možnost, našli jste ji, protože tyto šrouby jsou o 15 % pevnější než šrouby ARP2000 a mají o 55 % vyšší pevnost v tahu než šrouby TTY (Torque to Yield) z původního vybavení !!! Vzhledem k mnoha problémům se "zvedáním hlavy" u motorů VW, které pracují s tlakem vyšším než 25 PSI, musel být na zakázku vyroben silnější šroub, aby splňoval požadavky dnešních špičkových konstruktérů motorů i závodníků. Tyto čepy jsou vyrobeny z vakuově tavené legované oceli s dostatečným množstvím chromu a uhlíku pro dosažení vysoké tvrdosti a vynikající pevnosti. Stejně jako většina vysokopevnostních, kalených a popouštěných ocelí - L19 vyžaduje zvláštní péči při výrobě, aby se zabránilo vodíkové křehkosti. Tento materiál se snadno kontaminuje a podléhá korozi pod napětím. Musí být dobře naolejovaný a nesmí být vystaven vlhkosti. Doporučuje se pro aplikace s tlakem vyšším než 30 PSI. Není nutná žádná úprava hlavy nebo bloku válců VW, protože se jedná o přímou náhradu za originální hlavové svorníky. Specifikace točivého momentu: 90 ft/lbs. Mez kluzu: 200-230 000 PSI Pevnost v tahu: 260 000 PSI Poznámka: Matice a podložky obsažené v této sadě stále využívají prvotřídní slitinu 8740, protože zvýšenému tlaku je vystaven pouze čep. Každá sada obsahuje kompletní sadu hlavových čepů L19, matic a montážního maziva ARP. Nejlepší volba pro závodní motory!
Více informací
Výrobce | ARP |
---|---|
Značka | Citroen, Peugeot |