Fuel Pulse Damper FPD-R 3/8NPT Direct Mount Kits Radium Engineering

SKU USA-RAD-20-0178

  Skladem

 

Fuel Pulse Damper FPD-R 3/8NPT Direct Mount Kits Radium Engineering

Otevírání a zavírání vstřikovačů paliva vytváří tlakové pulzy v rozdělovači paliva, které mohou vést k nestabilnímu tlaku paliva. K dosažení bezpečného a konzistentního tlaku v railu je často nezbytný tlumič palivových pulsů (FPD). Vnitřní membrána FPD bude absorbovat oscilační impulsy a stabilizovat tlak paliva. Tato korekce může být měřena v celém rozsahu otáček a může často pomoci při volnoběhu, zejména u vstřikovačů s vysokým průtokem. Kromě toho může tlumič pulsů paliva pomoci vyřešit nepravidelné výkyvy poměru chudý vzduch/palivo, které se běžně vyskytují jako „klopýtání“, které je obtížné vyladit.

Podrobnější informace o funkci tlumičů pulzů paliva najdete na blogu Radium.

NEDOPORUČUJEME PRO NÍZKOTLAKOU STRANU MECHANICKÝCH PALIVOVÝCH ČERPADEL

Čím jsou Radium FPD jedinečné?

Spolu s flexibilitou použití běžných fitinků používají Radium Engineering FPD referenční port vakua/posilování, který umožňuje správný výkon tlumiče pulsů paliva i při zvýšeném tlaku paliva. To se stává nezbytným pro systémy s posilovačem, které používají regulátor tlaku paliva s rostoucí rychlostí 1:1.

Jaký je rozdíl mezi FPD-R a FPD-XR?

FPD-R (zelená horní část) je o něco kratší než FPD-XR (černá horní část), což umožňuje její použití v aplikacích s omezeným prostorem.

JAKOU KLAPKU SI ZVOLIT?

FPD-R (Fuel Pulse Damper-Range) a FPD-XR (Fuel Pulse Damper-Extra Range) mají oba jedinečné základní požadavky na „statický“ tlak paliva:

Požadavek na základní tlak FPD-R = 40 - 70 psi (statický)

Požadavek na základní tlak FPD-XR = 40 - 105 psi (statický)

Základní tlak je tlak paliva naměřený, když palivové čerpadlo běží BEZ podtlakového potrubí připojeného k regulátoru.

DŮLEŽITÉ: Výše ​​uvedené rozsahy jsou pouze základní statické tlaky paliva. Jakýkoli dynamický tlak paliva vytvořený rostoucí rychlostí FPR mimo tento rozsah je přijatelný, ale pouze tehdy, když je základní "statický" tlak paliva nastaven v těchto rozmezích a je připojena referenční linie vakua/posilování.

Příklad 1:

Vozidlo: Mitsubishi EVO

OEM Základní statický tlak paliva: 43,5 psi

Plnicí tlak: 30 psi

Regulátor rostoucího tlaku? Ano

Mohu použít FPD-R? Ano. I když je tlak paliva 73,5 psi při plném posílení, FPD-R bude fungovat, protože základní statický tlak byl nastaven v rámci požadavku 40-70 psi. Referenční čára vakua/posilování však musí být nainstalována.

Mohu použít FPD-XR? Ano. Rovněž není nutné instalovat referenční vedení podtlaku/posilování, protože maximální tlak paliva nepřesahuje 105 psi.

Příklad 2:

Vozidlo: BMW E46 M3

OEM Základní statický tlak paliva: 72,5 psi

Plnicí tlak: 20 psi

Regulátor rostoucího tlaku? Ano

Mohu použít FPD-R? Ne. Základní statický tlak paliva přesahuje požadavek 40-70 psi.

Mohu použít FPD-XR? Ano. Rovněž není nutné instalovat referenční vedení podtlaku/posilování, protože maximální tlak paliva nepřesahuje 105 psi.

Zahrnuta

-Eloxovaná a laserem gravírovaná hliníková deska, R=rozsah nebo XR=extra rozsah

-Tělo z eloxovaného hliníku s vnějším závitem, 8AN ORB nebo 3/8" NPT

- Nerezové kování

-Gumová podtlaková hadice, 4mm ID

- Tvarovka Y vakuové hadice

Více informací

Napište svou recenzi
Prohlížíte si: Fuel Pulse Damper FPD-R 3/8NPT Direct Mount Kits Radium Engineering
Vaše hodnocení:
Nahrávám...

Recenze byla odeslána ke schválení.