Fuel Pulse Damper FPD-XR Inline Kits Barb Radium Engineering

SKU USA-RAD-20-0200-01

  Na vyžádání

 

Fuel Pulse Damper FPD-XR Inline Kits Barb Radium Engineering

Otevírání a zavírání vstřikovačů paliva vytváří tlakové pulzy v rozdělovači paliva, které mohou vést k nestabilnímu tlaku paliva. K dosažení bezpečného a konzistentního tlaku v railu je často nezbytný tlumič palivových pulsů (FPD). Vnitřní membrána FPD bude absorbovat oscilační impulsy a stabilizovat tlak paliva. Tato korekce může být měřena v celém rozsahu otáček a může často pomoci při volnoběhu, zejména u vstřikovačů s vysokým průtokem. Kromě toho může tlumič pulsů paliva pomoci vyřešit nepravidelné výkyvy poměru chudý vzduch/palivo, které se běžně vyskytují jako „klopýtání“, které je obtížné vyladit.

Mnoho vysoce výkonných motorů OEM používá řadový tlumič pulsů paliva z továrny, včetně Toyota 2JZ-GTE, Nissan VQ35DE a Subaru EJ20/EJ25. Použití inline tlumiče je skvělé pro aplikace, kde není možnost přímé montáže na palivovou lištu.

NEDOPORUČUJEME PRO NÍZKOTLAKOU STRANU MECHANICKÝCH PALIVOVÝCH ČERPADEL

 

Čím jsou Radium FPD jedinečné?

Spolu s flexibilitou použití běžných fitinků používají Radium Engineering FPD referenční port vakua/posilování, který umožňuje správný výkon tlumiče pulsů paliva i při zvýšeném tlaku paliva. To se stává nezbytným pro systémy s posilovačem, které používají regulátor tlaku paliva s rostoucí rychlostí 1:1.

Jaký je rozdíl mezi FPD-R a FPD-XR?

Při výšce 1,98" je FPD-R (zelená horní část) o něco kratší než 2,60" FPD-XR (černá horní část), což umožňuje její použití v aplikacích s omezeným prostorem. Ale FPD-XR má širší rozsah odezvy. Radium doporučuje použít FPD-XR, pokud máte prostor.

 

Jaký tlumič si mám vybrat?

FPD-R (Fuel Pulse Damper-Range) a FPD-XR (Fuel Pulse Damper-Extra Range) mají oba jedinečné základní požadavky na „statický“ tlak paliva:

Požadavek na základní tlak FPD-R = 40 - 70 psi (statický)

Požadavek na základní tlak FPD-XR = 40 - 105 psi (statický)

Základní tlak je tlak paliva naměřený, když palivové čerpadlo běží BEZ podtlakového potrubí připojeného k regulátoru.

 

DŮLEŽITÉ: Výše ​​uvedené rozsahy jsou pouze základní statické tlaky paliva. Jakýkoli dynamický tlak paliva vytvořený rostoucí rychlostí FPR mimo tento rozsah je přijatelný, ale pouze tehdy, když je základní "statický" tlak paliva nastaven v těchto rozmezích a je připojena referenční linie vakua/posilování.

 

Příklad 1:

Vozidlo: Mitsubishi EVO

OEM Základní statický tlak paliva: 43,5 psi

Plnicí tlak: 30 psi

Regulátor rostoucího tlaku? Ano

Mohu použít FPD-R? Ano. I když je tlak paliva 73,5 psi při plném posílení, FPD-R bude fungovat, protože základní statický tlak byl nastaven v rámci požadavku 40-70 psi. Referenční čára vakua/posilování však musí být nainstalována.

Mohu použít FPD-XR? Ano. Rovněž není nutné instalovat referenční vedení podtlaku/posilování, protože maximální tlak paliva nepřesahuje 105 psi.

 

Příklad 2:

Vozidlo: BMW E46 M3

OEM Základní statický tlak paliva: 72,5 psi

Plnicí tlak: 20 psi

Regulátor rostoucího tlaku? Ano

Mohu použít FPD-R? Ne. Základní statický tlak paliva přesahuje požadavek 40-70 psi.

Mohu použít FPD-XR? Ano. Rovněž není nutné instalovat referenční vedení podtlaku/posilování, protože maximální tlak paliva nepřesahuje 105 psi.

 

Funkce

Sada obsahuje pouzdro z eloxovaného hliníku s velkým 0,69" středovým otvorem, který používá dva in-line vstupní/výstupní porty, které jsou obrobeny závity 3/4"-16 UNF pro fitinky 8AN ORB. V závislosti na velikosti použité palivové přívodní hadice jsou na výběr 3 sady, které zahrnují různé samčí adaptérové ​​fitinky (-6AN, -8AN, ozub). Tyto tvarovky těsní k tělesu sochoru pomocí O-kroužků FKM.

Do středu tlumiče pulsů paliva je našroubován 1/8" NPT samičí port. Zde se běžně používá tlakoměr paliva nebo jiné snímače pro údaje o tlaku nebo teplotě.

Pomocí dodaných šroubů/matic M6 lze sadu FPD namontovat v jakémkoli možném úhlu, včetně obrácené strany. Pro dosažení nejlepších výsledků by měla být klapka umístěna co nejblíže palivové liště (rozvodům). Jako každá součást palivového systému by měla být sada FPD uchovávána mimo oblasti s nadměrným teplem.

Tento produkt je bezpečný pro použití se všemi typy paliv včetně směsí alkoholu, jako je E85.

 

Kování

Řadové klapky jsou nabízeny ve třech různých verzích a výběr by měl být proveden podle typu potřebného připojení hadice.

Verze -01 je skvělou volbou při použití 5/16" pryžových palivových hadic. Jsou nutné hadicové spony.

Verze -06 se dodává s adaptérem pro připojení hadic -6AN

Verze -08 se dodává s adaptérem pro připojení hadic -8AN

 

Co je zahrnuto

-Eloxovaná/laserově gravírovaná hliníková deska, R=rozsah nebo XR=extra řada

-Tělo z eloxovaného hliníku s porty -8AN ORB

- Eloxované hliníkové adaptéry ORB, volitelná velikost

-Membrána odolná vůči benzínu a alkoholu (E85).

-Montážní šrouby a matice M6 z nerezové oceli

-Gumová podtlaková hadice, 4mm ID

- Tvarovka Y vakuové hadice

-1/8" NPT zástrčka

Instruction PDF

Více informací

Napište svou recenzi
Prohlížíte si: Fuel Pulse Damper FPD-XR Inline Kits Barb Radium Engineering
Vaše hodnocení:
Nahrávám...

Recenze byla odeslána ke schválení.