Kované písty

Produkty 1-24 z 154

Seřadit podle
Stránka
na stránce
Kované písty motoru Wossner Porsche 944S 86-87 100.00mm 11.4:1 2477cm MAY NOT BE USED IN ALUSIL CYLINDER / SLEEVES REQUIRED
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 944S 86-87 101.00mm 11.4:1 2477cm MAY NOT BE USED IN ALUSIL CYLINDER / SLEEVES REQUIRED
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 944S 86-87 100.50mm 11.4:1 2477cm MAY NOT BE USED IN ALUSIL CYLINDER / SLEEVES REQUIRED
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 968 944 S2 104.00mm 10.9:1
23 589,14 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 968 944 S2 105.00mm 10.9:1
23 589,14 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 968 944 S2 104.50mm 10.9:1
23 589,14 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 911S 2.4L 84.00mm 10:1 2340cm
35 707,20 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 911S 2.4L 85.00mm 10:1 2340cm
35 707,20 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 911S 2.4L 84.50mm 9.6:1 2340cm
35 707,20 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 944 2.5L turbo 100.00mm 8:1 2479cm
24 684,00 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 944 2.5L turbo 101.00mm 8:1 2479cm
24 684,00 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 944 2.5L turbo 100.50mm 8:1 2479cm
24 684,00 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 944 2.5L 86 100.00mm 10.6:1 2479cm
24 684,00 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 944 2.5L 86 101.00mm 10.6:1 2479cm
24 684,00 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 944 2.5L 88-89 100.50mm 10.6:1 2479cm
22 718,23 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 997 911 S 3.8L 99.00mm 11.8:1 3824cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
37 498,78 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 997 911 S 3.8L 100.00mm 11.8:1 3824cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
37 498,78 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 997 911 S 3.8L 99.50mm 11.8:1 3824cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
37 498,78 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 996 911 Carrera 4 4S 3.6 96.00mm 11.3:1 3596cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
37 498,78 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 996 911 Carrera 4 4S 3.6 97.00mm 11.3:1 3596cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
37 498,78 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 996 911 Carrera 4 4S 3.6 96.50mm 11.3:1 3596cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
37 498,78 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 996 911 Carrera 96.00mm 11.3:1 3387cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
37 498,78 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 996 911 Carrera 97.00mm 11.3:1 3387cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
37 498,78 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Porsche 996 911 Carrera 96.50mm 11.3:1 3387cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
37 498,78 Kč

Na vyžádání

Další stránka

chevron-right

Produkty 1-24 z 154

Seřadit podle
Stránka
na stránce

Kované motorové písty

Kované motorové písty se často používají v motorsportu při výrazném zvyšování výkonu pohonné jednotky. Tento typ pístů se vyznačuje mnohem větší životností než standardní lité písty. Zaručují odolnost vůči vysokým plnicím tlakům a umožňují agresivní nastavení zapalování. 

Kované hliníkové písty - čím se liší od sériových?

Vysoká komprese nebo vysoké plnicí tlaky vysoce výkonného motoru způsobují, že tuneři obvykle volí instalaci odolnějších komponentů. Takové komponenty jsou odolnější vůči vysokým teplotám nebo extrémním hodnotám spalovacího tlaku.

 

Největší rozdíl mezi litými a kovanými písty spočívá ve způsobu jejich výroby. Odlévané díly vznikají nalitím roztaveného hliníku do formy pro tvarování. Výkovek zase začíná svůj život jako pevný kus hliníku, který je zahříván a následně tvarován v lisu za použití obrovské tlakové síly, což je proces nazývaný kování. Z cenového hlediska bude výroba odlitků levnější a lehčí, ale nebudou tak odolné jako jejich tuningové protějšky vyrobené kováním.

 

V čem je tedy kování pro tuningové aplikace lepší než odlévaný díl? Téma trvanlivosti spočívá v tom, jak je uspořádán tok zrn materiálu. Tok zrn litého pístu není směrově uspořádán, takže není tak pevný. Je to proto, že litý píst je vyroben z roztavené směsi kovů, na rozdíl od kovaného pístu, který je vyroben z jednoho kusu materiálu.

Kované písty dostupné u FMIC - máme širokou nabídku od největších světových výrobců , jako jsou Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley a mnoho dalších!

Kromě samotného materiálu, ze kterého jsou tuningové písty vyrobeny, zavádějí některé další inovace, například Wiseco používá speciálně patentovanou vrstvu ArmorGlide, kterou je píst pokryt na povrchu, což se projevuje menším třením, a tím ovlivňuje opotřebení stěn válce.

V naší nabídce najdete také ojnice, pánve, klikové hřídele, kroužky, vložky válců, ventily, ventilové pružiny a mnoho dalších produktů špičkové kvality potřebných k sestavení výkonné, vysoce výkonné pohonné jednotky.

Díky velkým skladovým zásobám je dodání výrobků zákazníkovi okamžité. Zveme vás k seznámení s naší nabídkou a nákupu, v případě pochybností nabízí náš zákaznický servis informace a pomoc při řešení na míru.