Kované písty

Produkty 1-24 z 86

Seřadit podle
Stránka
na stránce
Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.00mm 10.5:1
27 993,45 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.50mm 10.5:1
27 993,45 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.25mm 10.5:1
27 993,45 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 77.00mm 10:1 cm
27 993,45 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 77.50mm 10:1 cm
27 993,45 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 1.6 77.00mm 10:1 cm
30 830,12 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 1.6 77.50mm 10:1cm
30 830,12 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.00mm 10.5:1
30 830,12 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.50mm 10.5:1
30 830,12 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.25mm 10.5:1
30 830,12 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot Saxo VTS 1.6 16V Gr.A 106 S16 Stroker Kit 80.00mm - 1745cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot Saxo VTS 1.6 16V Gr.A 106 S16 Stroker Kit 79.50mm - 17745cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot C2 VTS 1.6 16V Kit Car 206 XS 1.6 S16 Kit Car 79.00mm 12.7:1 1594cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot C2 VTS 1.6 16V Kit Car 206 XS 1.6 S16 Kit Car 78.70mm 12.7:1 1594cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot ZX Xsara 2.0 16V Turbo 306 2.0 S16 Turbo 167KM 86.00mm 8.0:1 1998cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot ZX Xsara 2.0 16V Turbo 306 2.0 S16 Turbo 167KM 87.00mm 8.0:1 1998cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot ZX Xsara 2.0 16V Turbo 306 2.0 S16 Turbo 167KM 86.50mm 8.0:1 1998cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Xantia XMEvasion 2.0 8V Turbo 86.00mm 8.5:1 1997cm
20 603,18 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Xantia XMEvasio 87.00mm 8.5:1 1997cm
20 603,18 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Xantia XMEvasion 2.0 8V Turbo 86.50mm 8.5:1 1997cm
20 603,18 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot C4 VTR 2.0 16V 177KM 206 RC 2.0GTI 180 85.03mm 12.5:1 1997cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot C4 VTR 2.0 16V 177KM 206 RC 2.0GTI 180 85.00mm 12.5:1 1997cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen Peugeot C4 VTR 2.0 16V 177KM 206 RC 2.0GTI 180 85.50mm 12.5:1 1997cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Citroen ZX Xsara 2.0 16V 167KM Peugeot 306 RS S16 GTI 86.03mm 12.2:1 1998cm
20 603,18 Kč

Na vyžádání

Další stránka

chevron-right

Produkty 1-24 z 86

Seřadit podle
Stránka
na stránce

Kované motorové písty

Kované motorové písty se často používají v motorsportu při výrazném zvyšování výkonu pohonné jednotky. Tento typ pístů se vyznačuje mnohem větší životností než standardní lité písty. Zaručují odolnost vůči vysokým plnicím tlakům a umožňují agresivní nastavení zapalování. 

Kované hliníkové písty - čím se liší od sériových?

Vysoká komprese nebo vysoké plnicí tlaky vysoce výkonného motoru způsobují, že tuneři obvykle volí instalaci odolnějších komponentů. Takové komponenty jsou odolnější vůči vysokým teplotám nebo extrémním hodnotám spalovacího tlaku.

 

Největší rozdíl mezi litými a kovanými písty spočívá ve způsobu jejich výroby. Odlévané díly vznikají nalitím roztaveného hliníku do formy pro tvarování. Výkovek zase začíná svůj život jako pevný kus hliníku, který je zahříván a následně tvarován v lisu za použití obrovské tlakové síly, což je proces nazývaný kování. Z cenového hlediska bude výroba odlitků levnější a lehčí, ale nebudou tak odolné jako jejich tuningové protějšky vyrobené kováním.

 

V čem je tedy kování pro tuningové aplikace lepší než odlévaný díl? Téma trvanlivosti spočívá v tom, jak je uspořádán tok zrn materiálu. Tok zrn litého pístu není směrově uspořádán, takže není tak pevný. Je to proto, že litý píst je vyroben z roztavené směsi kovů, na rozdíl od kovaného pístu, který je vyroben z jednoho kusu materiálu.

Kované písty dostupné u FMIC - máme širokou nabídku od největších světových výrobců , jako jsou Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley a mnoho dalších!

Kromě samotného materiálu, ze kterého jsou tuningové písty vyrobeny, zavádějí některé další inovace, například Wiseco používá speciálně patentovanou vrstvu ArmorGlide, kterou je píst pokryt na povrchu, což se projevuje menším třením, a tím ovlivňuje opotřebení stěn válce.

V naší nabídce najdete také ojnice, pánve, klikové hřídele, kroužky, vložky válců, ventily, ventilové pružiny a mnoho dalších produktů špičkové kvality potřebných k sestavení výkonné, vysoce výkonné pohonné jednotky.

Díky velkým skladovým zásobám je dodání výrobků zákazníkovi okamžité. Zveme vás k seznámení s naší nabídkou a nákupu, v případě pochybností nabízí náš zákaznický servis informace a pomoc při řešení na míru.