Kované písty

14 položek

Seřadit podle
na stránce
Kované písty motoru Wossner Renault Alpine 1600 82.50mm 11.5:1 1796cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault Alpine 1600 82.50mm 11.5:1 1796cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault Alpine 1600 R12 Gordini 80.00mm 11.5:1 1597cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault Alpine 1600 R12 Gordini 79.00mm 11.5:1 1565cm
20 603,18 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault Alpine 1600 R12 Gordini 78.00mm 11.5:1 1565cm
20 603,18 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault Alpine 1600 R12 Gordini 77.80mm 11.5:1 1565cm
20 603,18 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault Alpine 1300 R8 Gordini 75.70mm 12.5:1 1255cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault Alpine 1300 R8 75.00mm 12.5:1 1255cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault R5 Alpine 76.00mm 11.0:1 1397cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault R5 Alpine 80.00mm 11.0:1 1397cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault R5 Alpine 78.00mm 11.0:1 1397cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault R5 Alpine 77.00mm 11.0:1 1397cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Renault R5 Alpine 76.60mm 11.0:1 1397cm
21 648,27 Kč

Na vyžádání

Kované písty motoru Wossner Alpine 1300 75.70mm 12.5:1 1255cm
22 842,66 Kč

Na vyžádání

14 položek

Seřadit podle
na stránce

Kované motorové písty

Kované motorové písty se často používají v motorsportu při výrazném zvyšování výkonu pohonné jednotky. Tento typ pístů se vyznačuje mnohem větší životností než standardní lité písty. Zaručují odolnost vůči vysokým plnicím tlakům a umožňují agresivní nastavení zapalování. 

Kované hliníkové písty - čím se liší od sériových?

Vysoká komprese nebo vysoké plnicí tlaky vysoce výkonného motoru způsobují, že tuneři obvykle volí instalaci odolnějších komponentů. Takové komponenty jsou odolnější vůči vysokým teplotám nebo extrémním hodnotám spalovacího tlaku.

 

Největší rozdíl mezi litými a kovanými písty spočívá ve způsobu jejich výroby. Odlévané díly vznikají nalitím roztaveného hliníku do formy pro tvarování. Výkovek zase začíná svůj život jako pevný kus hliníku, který je zahříván a následně tvarován v lisu za použití obrovské tlakové síly, což je proces nazývaný kování. Z cenového hlediska bude výroba odlitků levnější a lehčí, ale nebudou tak odolné jako jejich tuningové protějšky vyrobené kováním.

 

V čem je tedy kování pro tuningové aplikace lepší než odlévaný díl? Téma trvanlivosti spočívá v tom, jak je uspořádán tok zrn materiálu. Tok zrn litého pístu není směrově uspořádán, takže není tak pevný. Je to proto, že litý píst je vyroben z roztavené směsi kovů, na rozdíl od kovaného pístu, který je vyroben z jednoho kusu materiálu.

Kované písty dostupné u FMIC - máme širokou nabídku od největších světových výrobců , jako jsou Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley a mnoho dalších!

Kromě samotného materiálu, ze kterého jsou tuningové písty vyrobeny, zavádějí některé další inovace, například Wiseco používá speciálně patentovanou vrstvu ArmorGlide, kterou je píst pokryt na povrchu, což se projevuje menším třením, a tím ovlivňuje opotřebení stěn válce.

V naší nabídce najdete také ojnice, pánve, klikové hřídele, kroužky, vložky válců, ventily, ventilové pružiny a mnoho dalších produktů špičkové kvality potřebných k sestavení výkonné, vysoce výkonné pohonné jednotky.

Díky velkým skladovým zásobám je dodání výrobků zákazníkovi okamžité. Zveme vás k seznámení s naší nabídkou a nákupu, v případě pochybností nabízí náš zákaznický servis informace a pomoc při řešení na míru.