VIS Motorsport - Tuningová sada 2.0 TFSI EA113 HPFP
Na vyžádání
VIS Motorsport - Tuningová sada 2.0 TFSI EA113 HPFP
Úprava motorů 2.0 TFSI EA113 daleko za úroveň originálního výkonu vyžaduje dodatečný objem vysokotlakého paliva, aby se zabránilo „ omezení paliva“, zejména ve středním pásmu.
V mnoha případech jsme svědky toho, že tovární palivové čerpadlo začíná trpět ztrátou tlaku.
Omezení objemu paliva, které může vysokotlaké čerpadlo protékat, závisí na objemu vytlačeném tlakovým válcem uvnitř čerpadla.
Tato modernizace nahrazuje vnitřní díly, které jsou zodpovědné za tlak a objem paliva, které se dostává ke vstřikovačům, aby splňovaly požadavky, které přicházejí pro vyšší výkon.
S tím souvisí tolerance, konečná povrchová úprava pístu uvnitř palivového čerpadla je tak kritická, že může být poškozena dotykem holýma rukama.
Tolerance mezi pístem a novým krytem, v němž píst sedí, lze změřit pouze pomocí stroje, který pomocí množství vzduchu měří vůle dílů s přesností na mikroskopické hodnoty.
Souřadnicový měřicí stroj CMM je zařízení pro měření fyzikálních geometrických charakteristik objektu a zde se s úspěchem používá.
Dodává se s plně podrobným návodem, včetně obrázků montáže krok za krokem, včetně všech potřebných součástí a podrobného montážního listu, aby bylo možné práci provést.
*Pro výkony do 600 - 650 km
Technická specifikace
- Vůle v horní části pístu 0,001-0,00015.
- Odchylka kruhovitosti max. 0,001 mm.
- 370-450Hb před rektifikací.
- Nitridace v hloubce 0,15-0,25.
- Tvrdost Hv10-760 Kgf/Mm2 pro pouzdro a Hv 50-56/1200-1400Kgf/Mm2 pro píst.
- Nitridovaná slitina H13/ 34Mocr11 /Rul 1Vb3 nebo Rul1Vc2.
- Dobrá tepelná odolnost a odolnost proti nárazům nebo tepelnému praskání.
- Mechanické vlastnosti a tvrdost za tepla, konstantní tvrdost po celou dobu výrobního cyklu.
- Vysoká úroveň mikročistoty vhodná pro leštění.
- Pevnost v tahu 1960Kgf/Mm2.
- Pevnost v tahu 1570Kgf/Mm2.
- O-ring krytu čerpadla z vitonu.
Více informací
Výrobce | RTMG Performance |
---|---|
Značka | Audi / Volkswagen |