Fuel Hanger Surge Tank BMW E90 E92 E93 for Walbro GSS342 or AEM 50-1200 E85 Radium Engineering

SKU USA-RAD-20-0470-00

  Na vyžádání

 

Fuel Hanger Surge Tank BMW E90 E92 E93 for Walbro GSS342 or AEM 50-1200 E85 Radium Engineering

Vyrovnávací nádrž Radium Engineering FHST (palivová závěsná nádrž) je kompatibilní se všemi BMW E90/92/93 řady 3 s motorem N54 nebo N55.

POZNÁMKA: Tento systém je kompatibilní s palivovou nádrží E90/92/93 M3, avšak základní palivové čerpadlo M3 nelze ovládat továrním ovladačem palivového čerpadla, k překonání tohoto problému jsou nutné pokročilé úpravy systému. Toto není zahrnuto v instalačních pokynech a je na instalačním technikovi, aby navrhl řešení. Sada pro podávání paliva NENÍ kompatibilní s M3.

Přehled

Radium Fuel Hanger Surge Tank je revoluční způsob, jak eliminovat nedostatek paliva, ke kterému může dojít při vysoce výkonné jízdě, a zároveň poskytuje způsob, jak upgradovat palivová čerpadla pro úpravy motoru s vysokým výkonem. Tento systém se instaluje do palivové nádrže BMW na opačné straně továrního palivového čerpadla a může pojmout jedno nebo dvě vysokoprůtoková palivová čerpadla. Zásobní palivové čerpadlo se používá k čerpání paliva do FHST, zatímco čerpadla uvnitř FHST pak dodávají palivo do motoru. Systém je kompatibilní s E85 a nevyžaduje žádné trvalé úpravy pro instalaci.

Přečtěte si níže, jak funguje FHST.

Palivová nádrž BMW

Palivová nádrž OEM sedlového vaku je poměrně složitá. Venturiho tryskové čerpadlo je poháněno přívodním potrubím místo zpětného vedení (M3 má 2 Venturiho trysková čerpadla). Filtr za čerpadlem a FPR jsou integrovány na levé straně nádrže, kde se montuje FHST.

Radium FHST

Když se u těchto BMW setkáte s vysokými příčnými G, přirozeně trpí praskáním paliva. FHST je nejlepším řešením pro prevenci nedostatku paliva. Jak je popsáno níže, čerpadlo (čerpadla) FHST je zásobováno palivem ze 3 různých zdrojů: OEM elektrické čerpadlo „zvedání“, regulátor tlaku paliva (FPR) a integrovaný 1-cestný ventil.

Všimněte si, že palivové čerpadlo BMW je stále zachováno, ale nyní je přepracováno jako „výtahové“ čerpadlo pro plnění a udržování objemu ve FHST. Zvedací čerpadlo plní kanystr FHST speciálním otvorem ve FHST. To udržuje požadovaný tlak, aby byla aktivní Venturiho trysková pumpa (čerpadla) a dodávala palivo do zvedacího čerpadla. Když je přítomna nízká spotřeba paliva, kanystr FHST přeteče zpět do levé strany OEM nádrže. Palivo se poté vrátí zpět do FHST přes jednocestný ventil integrovaný ve spodní části FHST. Na rozdíl od tradičních vyrovnávacích nádrží, které se do značné míry spoléhají na přizpůsobení průtoku čerpadla vyrovnávací nádrže a zvedacího čerpadla, FHST používá další zdroj, který tento důležitý vztah neguje. Bez ohledu na to, co se dynamicky mění s ostatními 2 zdroji paliva, vysokoprůtokový 1-cestný ventil bude neustále dodávat palivo do kanystru FHST, dokud levá strana plynové nádrže nebude extrémně nízká. V tomto okamžiku je na čerpadle výtahu a FPR, aby dodaly posledních pár uncí paliva do FHST.

Integrovaný regulátor tlaku paliva

Stejně jako OEM je do jednotky integrován regulátor tlaku paliva (FPR). Kromě toho, pokud je instalován signál sacího potrubí, může tento FPR pracovat v poměru 1:1, což umožňuje, aby se tlak paliva úměrně zvýšil s plnicím tlakem. Vracející se nízkotlaké palivo z FPR se posílá zpět do kanystru FST, kde je udržováno plné. Přepínač se 6 otvory rovnoměrně rozptýlí palivo uvnitř kanystru a zabraňuje vzniku vzduchových bublin a pěnění. Také jsou zahrnuty 2 vratné otvory paliva pro jemné doladění požadovaného tlaku paliva podle průtoku palivových čerpadel.

Instalatérství

Pro odstranění OEM krycí desky palivového čerpadla je závitový přívodní port 8AN ORB vybaven předinstalovanou samčí spojkou 8AN s nízkým profilem.

Jak je uvedeno výše, na vstupech palivového čerpadla jsou použity ponožkové filtry. Ale protože FHST eliminuje OEM filtr za čerpadlem, bude nutné zakoupit nízkomikronový filtr samostatně. Podívejte se na sadu přívodu paliva 20-00475-0X níže.

Elektrický

Na zakázku navržené nerezové elektrické svorníky snadno zvládnou vysoký proudový požadavek, který kompaktní přepážkové konektory postrádají. Tato provozuschopná spojení jsou řádně utěsněna a nepropustná pro všechna standardní i exotická paliva. Jsou dodávány nevodivé žaludové matice, aby se zabránilo náhodnému zkratu. Elektrický hardware je součástí palivového čerpadla(a) a vysílače úrovně OEM. Kromě toho je elektroinstalace v nádrži izolována vysoce kvalitním chemicky odolným ETFE.

Tyto sady obsahují 1 relé, 1 pojistku a veškerou související kabeláž a hardware pro instalaci 1 čerpadla vyrovnávací nádrže.

Pokud bude instalováno další palivové čerpadlo, zakupte si vlastní kabelovou sadu Radium 17-0031

 

Kompatibilita s čerpadlem

Tento systém je vhodný, ale bez omezení, pro následující palivová čerpadla:

Walbro F90000267 E85

Walbro F90000274 E85

Walbro F90000285 E85

Walbro GSS342 255 lph

AEM 50-1200 E85

 

Funkce

-Drop-In OEM výměna

-Povoluje 1 nebo 2 přepěťová čerpadla

-1:1 Nastavení tlaku paliva

- Ochrana proti hladovění paliva

-Integrovaný 1-cestný plnicí ventil

-Vysokoproudý elektrický hardware

- Kompatibilní s různými čerpadly

- Konstrukce z eloxovaného hliníku

-Vyhovuje benzinu a etanolu

-Eloxovaný hliník 8AN vnější armatura

-Eloxovaný hliníkový kanystr přepěťové nádrže

- Potrubí a kabeláž odolná vůči palivu

- Hardware z nerezové oceli

-Relé(a) a pojistka(y)

 

Konfigurace čerpadla

Sada se dodává částečně sestavená, jak je znázorněno výše. Součástí této možnosti bude dostatek součástí pro provoz jednoho nebo dvou palivových čerpadel vyrovnávací nádrže.

Instruction PDF

Více informací

Napište svou recenzi
Prohlížíte si: Fuel Hanger Surge Tank BMW E90 E92 E93 for Walbro GSS342 or AEM 50-1200 E85 Radium Engineering
Vaše hodnocení:
Nahrávám...

Recenze byla odeslána ke schválení.