Turbodmychadlo JRspec GTX2860RS Hybrid Ceramic BB
Skladem
Turbodmychadlo JRspec GTX2860RS Hybrid Ceramic BB
JRspec GTX2860RS Hybrid Ceramic BB je turbodmychadlo vyrobené z kuličkových ložisek druhé generace nejvyšší kvality. Hybridní řešení - keramické kuličky uložené v kovovém košíku jsou výrazně „rychlejší“ než standardní kuličková ložiska a odolnější než keramická kuličková ložiska uložená v keramickém košíku. Díky této kombinaci bylo dosaženo dvou hlavních cílů - rychlejšího roztáčení a vyšší spolehlivosti.
Sestaveno v EU z dokonale sladěných dílů, vyrobeno z nejkvalitnějších materiálů pomocí nejmodernějších přesných strojů. Až pět stupňů vyvažování rotoru až do 250 000 otáček za minutu zaručuje bezproblémový provoz i v extrémních podmínkách, při velmi vysokých nábězích a teplotách. Turbodmychadla JRspec jsou osvědčená v motorsportu, používají je mimo jiné v dragsteru Tsunami (2x motor R30, 2x turbo JRspec GT42R JB, dává cca 2300km výkonu), v driftingu Pawel Trela (motor 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, cca 900km výkonu), Kornel Prus (motor LS7, turbo JRspec GT45R JB, přes 1000km výkonu) a mnoho výkonných silničních vozů.
Kuličková ložiska Hybrid Ceramic zřetelně zlepšují roztočení turba, díky čemuž motor mnohem lépe reaguje na plynový pedál a dosahuje vysokého točivého momentu při mnohem nižších otáčkách než turba založená na kluzných ložiskách nebo dokonce klasických kuličkových ložiskách - mimořádně užitečné pro driftování a streety, kde je pružnost motoru nesmírně důležitá.
- Výkon: až 460 koní
- Použití: 1,4-2,5 l
- Ložiska: Hybridní keramická dvojitá kuličková ložiska (v závislosti na šarži vyrobené v Japonsku/Německu)
- Restriktor: zvolte vhodný průměr pro tlak oleje (doporučeno 0,9 mm při 5B)
- Sací oběžné kolo: 46mm induktor, 60mm exduktor
- Výfukové oběžné kolo: 54 mm
- Výfuková skříň: AR .64, příruba T25
- Vnitřní Wastegate, turbo obsahuje aktuátor
- Turbodmychadlo montované v EU !!!
Více informací
Výrobce | JR.SPEC |
---|